Projekto „CrowdHeritage“ vykdytojai kuria atvirą internetinę dalyvavimo platformą, padėsiančią praturtinti metaduomenis apie suskaitmenintus kultūros paveldo objektus

Asociacija „Michael Culture“  (svetainė internete http://www.michael-culture.eu/ ) lapkričio pirmosiomis dienomis išplatino informacinį biuletenį, kuriame paskelbta apie įgyvendinamo tarptautinio kultūros paveldo skaitmeninimo ir sklaidos projekto „CrowdHeritage“, kuris įgyvendinamas 2018–2020 m., akciją. Jos metu vykdomos 6 kampanijos, kuriose kviečiami dalyvauti interneto naudotojai, galintys pateikti papildomos informacijos apie „Europeanoje“  www.europeana.eu   jau viešinamus suskaitmenintus kultūros paveldo objektus. Išsamiau apie akciją skelbiam skelbiama interneto svetainėje www.crowdheritage.eu.

„CrowdHeritage“ projekto vykdytojai pažymi, kad trūksta turtingų metaduomenų apie jau viešinamus suskaitmenintus kultūros paveldo objektus. Tai apsunkina  muziejuose, bibliotekose ir archyvuose saugomų suskaitmenintų ir internete viešinamų kultūros paveldo objektų paiešką bei naudojimą. Situacija gali pasikeisti, jei visuomenei bus sudarytos sąlygos šį turinį turtinti.

„CrowdHeritage“ projektas vienija 5 partnerius: Nacionalinį Atėnų technikos universitetą (NTUA), Europos mados paveldo asociaciją (EFHA), Prancūzijos kultūros ministeriją (FMC), „Europeana“ fondą ir MichaelCulture asociaciją (MCA). Projektas plėtojamas bendradarbiaujant su Europos Komisija pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) programą.

Vykdant projektą jau sukurta atvira platforma, kuria naudodamiesi interneto vartotojai gali dalyvauti minėtose 6 savo tematika skirtingose informavimo kampanijose, pateikdami informaciją apie muziką, madą, sportą, miestus ir peizažus.

Kiekvieną kampaniją kuruoja projekto partneriai. Interneto naudotojai raginami teikti informaciją apie objektus, įtrauktus į kai kurias „Europeanoje“ www.europeana.eu jau paviešintas suskaitmenintas kultūros paveldo kolekcijas.

Aktyviausius dalyvius planuojama apdovanoti.

Projekto organizatoriai skelbia, kad tie, kurie norėtų sukurti savo reklamos kampaniją, siekdami  patobulinti savo skaitmeninės kultūros paveldo kolekcijos objektų metaduomenis, konsultacijos gali sulaukti parašę el. laišką šiuo adresu: miniatiūra@image.ntua.gr.

Informacijos šia tema galima rasti ir socialiniame tinkle „Twitter“ adresu: twitter.com/CrowdHeritageEU.

LM ISC LIMIS informacija

 

Atnaujinta: 2019-11-06